Propositie 1Propositie 2Propositie 3
Zonder inzicht in je concurrenten is ‘merkwaarde’ of ‘naamsbekendheid’ waardeloos. Want wat heb je aan een ‘goede’ merkwaarde als je drie grootste concurrenten het veel beter doen bij de doelgroep? Je moet weten waar jij staat ten opzichte van je concurrenten in je branche, én hoe je jouw impact kunt verbeteren. Leiding nemen begint bij inzicht.

Hibou
Het probleem: gebrek aan overzicht en richting
Organisaties investeren volop in communicatie, campagnes, PR en merkonderzoek. Maar wat leveren die inspanningen écht op? Vaak ontbreekt het aan inzicht in de werkelijke impact en de positie binnen de branche. Merkonderzoek beperkt zich meestal tot naamsbekendheid bij de doelgroep — zonder te weten hoe concurrenten scoren. Daardoor missen organisaties het complete plaatje én de kans om hun merkimpact strategisch te vergroten en de concurrentie voor te blijven.
De oplossing: de Impact Monitor van Hibou
Onze Impact Monitor geeft je het complete, datagedreven inzicht in jouw impact in de branche: dé weg naar autoriteit. We doen diepgaan onderzoek naar wat er speelt in de samenleving. We analyseren zoekgedrag, social-media interacties, fora, reputatiegegevens en de aandacht die concurrenten krijgen, en combineren dat met scherpe duiding zodat je niet alleen weet wat er gebeurt, maar ook wat je moet doen.
Je krijgt met data onderbouwde antwoorden op vragen als:
→ Inzicht én strategie, afgestemd op jouw ritme: wekelijks, maandelijks of per kwartaal.
Leiderschap begint bij inzicht en eindigt met resultaat
De Hibou Impact Monitor is er voor organisaties die niet op zicht willen varen, maar op feiten. Voor leidende organisaties die autoriteit willen zijn.
Voor een structurele PR & content aanpak vanuit een journalistieke achtergrond, met nadruk op de strategie.
+31 (0)6 22 771 160

+31 (0)6 22 771 160
Stuur ons
een e-email